[Democratie] Discussie platform

Chotee chotee op openended.eu
Wo Mrt 20 12:05:23 CET 2013

Ik had het met een kennis cryptograaf over ons probleem en hij wees me op
http://heliosvoting.org/
Ik heb er nog niet in detail naar gekeken. Maar dit is de write-up:

*Helios is an open-audit voting system, which means that: *
* *

   - * Alice can verify that her vote was correctly captured,*
   - * all captured votes are displayed (in encrypted form) for all to see,
   and*
   - * anyone can verify that the captured votes were correctly tallied.*

Klinkt als dingen die we willen.

Chotee.