[Utrecht] Regels rond campagneposters in de campagnetijd

Bart Overkamp boiert at boiert.eu
Sat Jan 7 19:32:11 CET 2017

Yes,

Paar dingetjes:
Welke maptool is het beste? (Ik was hieraan begonnen:
https://www.scribblemaps.com/create/#id=E1tRjDBjDX maar toen crashte
het)
Welke wikipagina? (moet ik ervoor inloggen?)

Over de vrije plakplekken: "Posters voor de Tweede Kamerverkiezingen
zijn alleen toegestaan op verkiezingsborden."
Dus kunnen we wel andere posters plakken? Ik denk aan uitnodigingen
voor een piraten-enteren-tweedekamer-feestje o.i.d. ;)

Over plakken zelf: Ik heb handen en help graag mee.