[Utrecht] Regels rond campagneposters in de campagnetijd

Rogier Huurman rogier.huurman at gmail.com
Fri Jan 6 13:54:20 CET 2017

Hier staan de regels over posters en affiches:
https://www.utrecht.nl/bestuur-en-organisatie/verkiezingen/locaties-verkiezingsborden/

Ik heb die informatie al op de wiki gezet. Daarnaast kun je altijd plakken
op vrije plakplekken, ik weet niet zeker waar die zijn in Utrecht. Het gaat
best wat werk worden om overal zichtbaar te worden.