[Utrecht] Regels rond campagneposters in de campagnetijd

Bart Overkamp boiert at boiert.eu
Mon Jan 9 12:33:22 CET 2017

En weer een dagje bezig,

Gebeld met Irma, ze draait het eerste jaar mee nu dus wist me niet meteen heel veel tips te vertellen, dat zou ze haar collega's vragen. De vraag om A3 posters lijkt gebaseerd op: er zijn nu meer partijen dan vroeger, om te zorgen dat we elkaar niet overplakken.
Keuze: "Gewoon" A2 / A1 formaat nemen en hopen dat er ruimte is en er niet overgeplakt wordt en als mensen er overheen gaan in de gaten houden waar dat gebeurt en dan een "correct" formaat poster plakken.
Of meteen braaf zijn.

Deze week worden de borden geplaatst, kijk er maar uit om onze vlag te hijsen!

Tot woensdag!
Bart

Ps.
Irma bood aan dat ik haar een mail stuurde, is dat beter te doen van een @piratenpartij.nl adres?