[Utrecht] Politiek Café

Bart Overkamp boiert at boiert.eu
Sat Feb 4 13:32:37 CET 2017

Hoi Marco.

> Ik ben hier wel voor.  Maar voor daadwerkelijke lijstverbinding moet
> te zijner tijd denk ik wel gedelibereerd worden.  Het lijkt mij dat dat
> op alleen lokaal niveau hoeft: Piraten zijn immers voor het
> subsidiariteitsbeginsel.

Helemaal mee eens. Utrecht heeft alleen het na/voordeel. Provincie en stad delen de naam. Zijn er ook twee Utrechtse Piratenpartijen?

> Ben je bekend met Pirates Without Borders

Nog niet. Mooi platform wel. Even kijken hoe dat gaat aansluiten, ik heb het doorgestuurd.

> Politiek Café is een goed idee.

Dank! Ik ga vanavond langs bij Averechts. Leren hoe dat werkt :)

Yarr!
Bart