[Utrecht] Politiek Café

Marco marco at piratenpartij.nl
Sat Feb 4 10:51:24 CET 2017

Hoi Bart,

Op za 04 feb 2017 00:58:15 CET schreef Bart:
> Woensdag was de afspraak met de Humanistische Partij / het
> Humanistisch Verbond. We hebben het aanbod gekregen om samen op te
> trekken in de aanstaande gemeenteraadsverkiezingen, met
> lijstverbinding, om een plek in de gemeenteraad te veroveren.
>
> Het humanistisch verbond heeft ook een provinciaal platform en partij,
> zo kunnen we door de Onafhankelijke Senaatsfractie in de eerste kamer
> vertegenwoordigd worden.

Ik ben hier wel voor.  Maar voor daadwerkelijke lijstverbinding moet
te zijner tijd denk ik wel gedelibereerd worden.  Het lijkt mij dat dat
op alleen lokaal niveau hoeft: Piraten zijn immers voor het
subsidiariteitsbeginsel.

Ben je bekend met Pirates Without Borders?

https://pirates-without-borders.org/

Hun filosofie komt in grote lijnen overeen met humanisme.

> [...]

Politiek Café is een goed idee.  Ik kan geen hulp toezeggen i.v.m.
drukte rondom mijn verhuizing naar Noorwegen.

Marco