[Utrecht] Politiek Café

Bart Overkamp boiert at boiert.eu
Mon Feb 6 16:27:42 CET 2017

On 04-02-17 13:32, Bart Overkamp wrote:

> Dank! Ik ga vanavond langs bij Averechts. Leren hoe dat werkt :)
Oke, heel simpel. Wij mailen een datum en dan kijkt hij of het vrij is.
Woensdag 20:00 is er politiek café van Groen-Links over huisvesting en
wonen. Ook een onderwerp van de Piratenpartij. Ik wil er heen, al is het
alleen maar om af te kijken hoe het (wel/niet) moet.. Wie zou mee willen?

Is er voor volgende week al publiek te krijgen voor een Piraten feestje?

Groet, Bart