[Utrecht] Politiek Café

Bart Overkamp boiert at boiert.eu
Sat Feb 4 00:58:15 CET 2017

Hallo!

Woensdag was de afspraak met de Humanistische Partij / het Humanistisch
Verbond. We hebben het aanbod gekregen om samen op te trekken in de
aanstaande gemeenteraadsverkiezingen, met lijstverbinding, om een plek
in de gemeenteraad te veroveren.

Het humanistisch verbond heeft ook een provinciaal platform en partij,
zo kunnen we door de Onafhankelijke Senaatsfractie in de eerste kamer
vertegenwoordigd worden.

Ook heb ik wat tips / ideeën / actiepunten opgedaan.

Lezingen geven, een stuk of 10 als het kan, met ondersteuning vanuit het
Humanistisch Verbond. Dit kunnen Politiek Cafés zijn. Averechts in de
Vogelenbuurt is een goede locatie die daar zeker voor open zou staan.

Disco avonden. Piraten Party? 18+. Moet onze doelgroep zijn. Weet iemand
een geschikte locatie om zoiets nog in een week of 3 op poten te kunnen
zetten? ... Misschien Body Talk? Of De Stadsgenoot? Daar ken ik wel iemand.

Utrecht, laat je horen>

Bart