[Groningen] ALV 21 januari

Jonathan van Dijken | PPNL javandijken op piratenpartij.nl
Do Jan 18 21:42:55 CET 2018

Hah,

Ik denk dat we met de auto gaan als ik het zo hoor, Alex S, Michiel, JP
en jijzelf hebben nu aangeboden te rijden, ik vind het niet erg om met
wie dan ook mee te rijden. Het lijkt mij wel handig om dan even te
kijken wie dan rijdt, en wie met wie meerijdt.

Zijn er nog anderen die sowieso ook mee willen? Er zijn nog genoeg
auto's beschikbaar zoals je al gemerkt heb! :)

Gr,
Jona

On 1/18/2018 9:31 PM, Joshua (TheYOSH) Rubingh wrote:

> [...]
>
> Echter, de terug reis, wil ik niet al te laat weg. Dus dan uiterlijk
> deze trein:
>
> https://www.ns.nl/reisplanner/#/?vertrek=Utrecht%20Centraal&vertrektype=treinstation&aankomst=Groningen&aankomsttype=treinstation&tijd=2018-01-21T18:00&type=vertrek
> .
>
> Alleen we zijn nu met 8 mensen, dus dat gaat niet werken lijkt me. We
> heeft er al gratis reizen :P ?
>
> Ik kan ook wel met de auto, echter dan ga ik niet vroeg. Scheelt weer
> voor Alex H. Die wil toch niet mee in mijn auto :) .

>>> 2. Jonathan