[Groningen] ALV 21 januari

J.P. Lemain j.p.lemain op ee8.nl
Do Jan 18 21:56:23 CET 2018

Ik denk dat we dan met 2 auto's gaan? Mensen voor de LR/presidium wat eerder, rest wat relaxter erachteraan ;) Ik gok dat AlexS met Anita zal meerijden...

Houden we 4 over, waarvan 3 kunnen/willen rijden. Maakt mij niet veel uit :)
Vrijdag na de fakkeltocht bij de Padang overleggen?

Grtz,
JP
--
Verstuurd vanaf mijn Motorola G4 met K-9 Mail.

Jonathan van Dijken | PPNL <javandijken op piratenpartij.nl> schreef op 18 januari 2018 21:42:55 CET:
>Hah,
>
>Ik denk dat we met de auto gaan als ik het zo hoor, Alex S, Michiel, JP
>en jijzelf hebben nu aangeboden te rijden, ik vind het niet erg om met
>wie dan ook mee te rijden. Het lijkt mij wel handig om dan even te
>kijken wie dan rijdt, en wie met wie meerijdt.
>
>Zijn er nog anderen die sowieso ook mee willen? Er zijn nog genoeg
>auto's beschikbaar zoals je al gemerkt heb! :)

> [...]
>>> Michiel
>>> JP