[Groningen] ALV 21 januari

Joshua (TheYOSH) Rubingh theyosh op piratenpartij.nl
Do Jan 18 21:31:13 CET 2018

Ik vind het niet erg om de volgende trein te nemen:

https://www.ns.nl/reisplanner/#/?aankomst=Utrecht%20Centraal&aankomsttype=treinstation&tijd=2018-01-21T12:00&type=aankomst&vertrek=Groningen&vertrektype=treinstation&hash=463064932&source=url

Dan kun je om 12:00 op locatie zijn denk ik. En ik vind het ook niet erg
om een uurtje mezelf te vermaken (daar heb je middelen voor :P )

Echter, de terug reis, wil ik niet al te laat weg. Dus dan uiterlijk
deze trein:

https://www.ns.nl/reisplanner/#/?vertrek=Utrecht%20Centraal&vertrektype=treinstation&aankomst=Groningen&aankomsttype=treinstation&tijd=2018-01-21T18:00&type=vertrek
.

Alleen we zijn nu met 8 mensen, dus dat gaat niet werken lijkt me. We
heeft er al gratis reizen :P ?

Ik kan ook wel met de auto, echter dan ga ik niet vroeg. Scheelt weer
voor Alex H. Die wil toch niet mee in mijn auto :) .

Dus ik sta open voor suggesties.

Groeten

Joshua