[Groningen] ALV 21 januari

Jonathan van Dijken javandijken op piratenpartij.nl
Do Jan 18 15:25:43 CET 2018

Op dit moment is de lijst als volgt:
Moet vroeg aanwezig zijn:AnitaSjorsAlex H.
En verder:Alex S.JoshuaMichielJPJonathan
Met de trein moeten we allemaal tegelijkertijd de trein hebben. Je bent verplicht samen te reizen en zullen we moeten gaan wanneer de mensen vanuit hun rol vroeg aanwezig moeten zijn.
De treinkosten zouden op dit moment zijn: 69 voor groepsretour en 49,80 voor een retour (groepstickets zijn max 7 personen) is bij elkaar 15 euro per persoon.
Alternatief kunnen we met twee autos mits twee autos beschikbaar. Hier wil ik eventueel wel met de vroege ploeg mee.
Gr,Jonathan
-------- Original message --------From: "Joshua (TheYOSH) Rubingh" <theyosh op piratenpartij.nl> Date: 1/16/18  20:38  (GMT+01:00) To: groningen op lists.piratenpartij.nl Subject: Re: [Groningen] ALV 21 januari

    Zet mij ook maar op de lijst. Ik ga wel weer een keer mee.
    Groeten
    Joshua

    On 01/11/2018 10:22 PM, J.P. Lemain