[Utrecht] Anti-sleepwetflyeractie Stadhuisbrug, zaterdag 20 januari

Rogier Huurman rogier.huurman at gmail.com
Mon Jan 15 22:08:06 CET 2018

Beste mede-piraten,

Zoals sommigen van jullie weten heb ik van de referendumcommissie een
subsidie gekregen om campagne te voeren tegen de sleepwet. Hiervan kan ik
jassen, flyers, stickers en andere hebbedingetjes betalen, maar ook
onkosten, reiskosten en een rondje voor de vrijwilligers.
Ik ben trots aan te kondigen dat de eerste flyeractie deze zaterdag is, op
de Stadhuisbrug, vanaf 15:00! Laat als het kan aan mij weten of je komt en
wat je maat is (XS t/m XXL).

Telefoon/SMS/WhatsApp: 06 3925 1063
E-mail: antisleepwet.utrecht at protonmail.com
FB-evenement: https://www.facebook.com/events/147792202587939/