[Rotterdam] Fwd: Posters geplakt (Oost) Flakkee

wim.dool op piratenpartij.nl wim.dool op piratenpartij.nl
Za Mrt 4 23:19:17 CET 2017

Ik vind het helemaal geweldig!
want nu zijn er posters geplakt van DenHaag, Delft tot in zeewus
vlaanderen toe!!
Ik kan het niet uitdrukken hoe mooi ik dat vind.Jammer dat in de
oostelijke helft minder is gedaan maar het zij zo.
Wim

-------- Oorspronkelijke bericht --------
Onderwerp: Posters geplakt (Oost) Flakkee
Datum: 2017-03-04 10:36
Afzender: Eelco Maljaars <eelcomaljaars op icloud.com>
Ontvanger: wim.dool op piratenpartij.nl, Geert-Jan
<geertjan op piratenpartij.nl>

Goedemorgen,

Vanochtend heb ik in de beschikbare tijd ongeveer het halve eiland
kunnen plakken. Ik heb de volgende kernen aangedaan :

Sommelsdijk
Middelharnis
Stad aan het Haringvliet
Den Bommel
Ooltgensplaat
Achthuizen
Oude-Tonge
Nieuwe-Tonge

(Dat is dus ongeveer de oostelijke helft van het eiland)

Groet,

Eelco