[Rotterdam] Fwd: Re: [Kieslijst] Fwd: 11 Maart Vrouwenmars

wim.dool op piratenpartij.nl wim.dool op piratenpartij.nl
Za Mrt 4 23:14:03 CET 2017

-------- Oorspronkelijke bericht --------
Onderwerp: Re: [Kieslijst] Fwd: 11 Maart Vrouwenmars
Datum: 2017-03-04 22:20
Afzender: Martin van Vuuren <martin.van.vuuren op piratenpartij.nl>
Ontvanger: kieslijst op lists.piratenpartij.nl
Antwoord-aan: kieslijst op lists.piratenpartij.nl

Ik ben ook aanwezig volgende week lijkt me leuk!

On 3-3-2017 11:04, amsterdam wrote:
> Ancilla,
>
> Laten we met zoveel mogelijk Piraten hierbij zijn.
> Dit kunnen we niet laten passeren.
>
> Groet,
>
> Matthieu

Met vriendelijke groeten,

Martin van Vuuren

Piratenpartij Nederland
Twitter : @nokterian
email : martin.van.vuuren op piratenpartij.nl