[Rotterdam] Meetekenen aan motie ALV over samenwerken bij verdeling budgetten lokale afdelingen

Jelle de Graaf jelle.de.graaf op piratenpartij.nl
Wo Apr 26 11:52:34 CEST 2017

Ha iedereen,

Als actieve leden/voorzitters van de grotere afdelingen mail ik jullie
met de vraag of jullie deze motie samen met mij willen indienen. Hij
gaat over de verdeling van de budgetten voor lokale afdelingen, iets dat
al een jaar zou gebeuren maar er tot op heden, begrijpelijk: door de
verkiezingen en een paar bestuurswisselingen, nog niet van is gekomen.

Laten jullie iets weten? Aanpassingen in de tekst kunnen natuurlijk altijd.

Groeten Jelle

--
Jelle de Graaf
Fractievoorzitter West