[Leiden] Wat te stemmen in Leiden

Erik erikvanw op gmail.com
Ma Mrt 19 13:52:23 CET 2018

tl;dr: Piratenpartij Leiden @PPLeiden deed op Twitter de suggestie om
       PvdDieren te stemmen, maar ik ben van plan GroenLinks te kiezen
       (Ivo is nr 11 op de lijst).

Hieronder een mailwisseling waarin GroenLinks hun standpunt over
cameratoezicht verduidelijkt.  Ik heb aan de Partij voor de Dieren
gevraagd hoe ze denken te kunnen gaan bijhouden hoeveel afval
iedereen inlevert, zonder te beknibbelen op privacy. Daarop heb
ik nog geen antwoord gekregen.