[Leiden] verkiezingsmarkt Stadhuisplein Leiden

Steven Russchenberg | Piratenpartij (PPNL) steven.russchenberg op piratenpartij.nl
Vr Mrt 16 12:58:52 CET 2018

Ik vraag mij af of men je mag verbieden om campagne te voeren voor het referendum. Waarschijnlijk niet.

Het is mij sowieso opgevallen dat veel gemeenten geen ruimte hebben gecreƫerd voor campagne materiaal voor het referendum.