[Kopij nieuwsbrief Piratenpartij] Reminder: kopijverzoek nieuwsbrief februari

Jonathan van Dijken | PPNL javandijken at piratenpartij.nl
Sat Jan 27 16:39:38 CET 2018

Beste Piraat,

Met rasse schreden naderen wij richting de deadline van de nieuwsbrief
van februari. Graag verzoek ik iedereen zijn of haar content te plaatsen
in onderstaand padje. Mocht content niet zijn aangeleverd voor deze
deadline kan deze pas weer mee met de nieuwsbrief over een maand.

Mocht blijken dat er onvoldoende content is voor deze nieuwsbrief door
de afgelopen extra nieuwsbrief zal ik ook stoppen met de extra
nieuwsbrief zodat deze content met het regulier proces meegezonden kan
worden.

Alvast bedankt!

--

Jonathan van Dijken