[Groningen] Flyeren zaterdag 13:00 tot 16:00

Piratenpartij Groningen groningen op piratenpartij.nl
Za Mrt 17 09:46:40 CET 2018

Een aantal van onze flyeraars heeft aangegeven naar een
verjaardagsfeestje te moeten ;( maar gefeliciteerd natuurlijk!

Helaas is er daardoor niemand die samen met mij wilt gaan flyeren
vandaag, wat erg jammer is. Wie wilt eventueel morgen/maandag met mij
samen gaan flyeren, en webcam covers weggeven?

Lijkt mij leuk!

Gr,

Jona