[Groningen] Flyeren zaterdag 13:00 tot 16:00

Jonathan van Dijken | PPNL javandijken op piratenpartij.nl
Do Mrt 15 22:10:54 CET 2018

Allen,

Aanstaande zaterdag zullen meerdere organisaties (Bits of Freedom,
Partij voor de Dieren, en waarschijnlijk enkele andere politieke
partijen) in de binnenstad flyeren tegen het referendum. Ook wij willen
er graag bij aanwezig zijn. Zijn er ook mensen die aanstaande zaterdag
van 13:00 tot 16:00 mee willen flyeren?

Daarnaast gaan we aanstaande zaterdag ook webcam covers uitdelen!
Hartstikke leuk natuurlijk ;)

Natuurlijk heb ik nog jasjes beschikbaar!

Ik hoop oprecht op zoveel mogelijk inzet, dit is het laatste weekend
voor het referendum daadwerkelijk plaatsvind. Stuur je ook even een
mailtje als je voornemens bent mee te doen?

Met groet,

Jonathan van Dijken