[Groningen] Verzoek PPNL Amsterdam - Assistentie kiescommissie

J.P. Lemain jp op piratenpartij.nl
Za Sep 23 11:39:39 CEST 2017

Allen,

Op dit moment hebben er zich nog geen geïnteresseerden gemeld. Mocht er
toch iemand geïnteresseerd zijn, laat het dan weten.
begin volgende week zal ik Amsterdam inlichten of er wel of geen hulp
vanuit Groningen kan worden geboden.

Groet,
jean-Paul