[Groningen] Verzoek PPNL Amsterdam - Assistentie kiescommissie

J.P. Lemain jp op piratenpartij.nl
Vr Sep 15 20:10:01 CEST 2017

Beste Piraten,

Vanuit de PPNL-Amsterdam is er een verzoek gekomen of wij als
PPNL-Groningen hen willen assisteren. Het verzoek betreft het bijstaan
van de Amsterdamse kiescommissie. De kiescommissie is belast met het
beoordelen van de lokale kandidaten die zich hebben aangemeld om op de
kieslijst voor de Amsterdamse gemeenteraad te komen. Hiertoe zullen de
kandidaten informatie aanleveren, maar ook zullen er interviews
afgenomen moeten worden.
Er is mij op dit moment nog niet bekend hoe Amsterdam dit wil invullen,
maar ik verwacht dat er gebruik gemaakt zal worden van Mumble. Het is
uiteraard ook mogelijk dat het gewenst is om fysiek aanwezig te zijn.

Ben je geïnteresseerd om Amsterdam mee te helpen met het samenstellen
van hun kieslijst, dan horen we dat graag. Uiteraard zorgen wij dan dat
je in contact komt met de kiescommissie Amsterdam.

Namens Piratenpartij Groningen,
Jean-Paul Lemain
Secretaris Piratenpartij Groningen