[Groningen] Komt allen en help Ancilla de kamer in.

Remi Reuvekamp remi op remi.im
Di Mrt 7 21:06:23 CET 2017

Als het goed is mijn laatste mail in deze reeks;

Na het versturen van mijn vorige mail herinnerde ik mij dat we
natuurlijk een kalander op https://groningen.piratenpartij.nl hebben.

Het is als volgt:

11:00 – 12:30 op het Zernikeplein

(
https://groningen.piratenpartij.nl/activiteit/flyeractie-zernikeplein/?instance_id=378
)

14:00 – 16:00 inderdaad bij het Groninger museum

(
https://groningen.piratenpartij.nl/activiteit/flyeren-ancilla-groningen-centrum/?instance_id=379
)

Groetjes Remi