[Groningen] Komt allen en help Ancilla de kamer in.

Remi Reuvekamp remi op remi.im
Di Mrt 7 20:41:05 CET 2017

(Ik herstuur mijn mail om de formatting te corrigeren. In mijn vorige versie is het erg onduidelijk geworden. Ik geef de schuld aan WYSIWYG editors :) .)

Hoi Alex!

Wat is de planning voor vrijdagochtend en -middag in de Stad?

Ik nam eerst aan dat Ancilla zich vrijdagochtend en -middag aan zou
sluiten bij de flyer-actie bij het Groninger museum, totdat ik 'Flyer
planning Groningen' herlas en zag dat dat nog niet vast staat.

Anyway;

  > Kan je maar een uurtje? Geen probleem! alle beetjes helpen.

Mocht de groep zich in de loop van de middag verplaatsen, hoe kunnen mensen die
later willen inhaken op de hoogte blijven van de locatie?

> met zo veel mogelijk piraten haar te vergezellen door Groningen

Dat klinkt in ieder geval erg gezellig!

Tot vrijdag!

Groetjes Remi