[Groningen] 5 mei bemannen kraampje op Bevrijdingsfestival Groningen

Dick Swiers dickswiers op gmail.com
Ma Apr 24 11:44:32 CEST 2017

Alex,

ik ben die vrijdag vanaf +/- 10:30 beschikbaar (reis met O.V.), dus ik zou
mee kunnen helpen met opbouwen of wil later op de dag wel een paar uurtjes
bemannen.

Maximaal tot +/- 16:00, 3 uur beschikbaar.

Groet,

Dick