[Groningen] 5 mei bemannen kraampje op Bevrijdingsfestival Groningen

Jonathan van Dijken | PPNL javandijken op piratenpartij.nl
Za Apr 22 18:20:56 CEST 2017

Van mij een harde toezegging dat ik er tenminste om 10:30 en een deel
van de middag ben, helaas kan ik geen toezegging doen voor de
namiddag/afbouwen. Ben jarig en ga deze dag ook nog met mijn vriendin weg ;)