[Groningen] Fwd: Dossier Gemeente Groningen op 26-4-2016 19:00

Stefan Haan blazturt op gmail.com
Di Apr 26 21:30:40 CEST 2016

Ja ik zag die brief ook voorbij komen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet
op de hoogte was van deze nieuwe Wet Open Overheid: klinkt fantastisch en
in lijn met Piraten ideeën, een verbetering van WOB.

Nu afwachten wat de antwoorden van de Raad gaan zijn.

groet Stefan