[Groningen] Fwd: Dossier Gemeente Groningen op 26-4-2016 19:00

Alex Haan alex.haan op piratenpartij.nl
Di Apr 26 20:45:02 CEST 2016

Groenlinks stelt vragen aan het college over het lobbyen van de Vereniging
van Nederlandse Gemeenten tegen de wet open overheid.

Alex Haan

---------- Forwarded message ----------
From: <groningen op notudoc.nl>
Date: 2016-04-26 19:00 GMT+02:00
Subject: Dossier Gemeente Groningen op 26-4-2016 19:00
Mijn Raadsinfo Groningen

Mijn Raadsinfo Groningen biedt u de mogelijkheid als geregistreerd
gebruiker van Mijn Raadsinfo Groningen zelf online dossiers aan te maken.
Op basis van deze door uzelf samengestelde dossiers wordt u telkens per
e-mail geïnformeerd wanneer nieuwe informatie voor u beschikbaar is. Deze
informatie kan bestaan uit relevante documenten, audio- en/of
videofragmenten.

Mijn nieuwe raadsinfo voor Dossier Gemeente Groningen

Aantal gevonden resultaten: 1

Vragen aan het college

   - 26-04-2016 vragen over lobby tegen wet open overheid
   <http://groningen.notudoc.nl/cgi-bin/showdoc.cgi/action=view/id=1501338/vragen_over_lobby_tegen_wet_open_overheid.pdf>

Disclaimer

De informatie in dit bericht is samengesteld aan de hand van uw
persoonlijke profiel. U kunt het profiel wijzigen op Raadsinformatie
Gemeente Groningen. Wilt u in het vervolg geen attenderingen van de
gemeenteraad meer ontvangen? Op Raadsinformatie Gemeente Groningen
<http://groningen.notudoc.nl> kunt u uw abonnement opzeggen. Vragen? Stuur
een mail aan groningen op notudoc.nl.

De gemeente Groningen is niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte
schade als gevolg van of in verband met het gebruik van de informatie in
dit bericht.
© Gemeente Groningen