[Groningen] Informatiemarkt bevrijdingsfestival 2015 - 5 mei 12:00-18:00

Alex Haan alex.haan op piratenpartij.nl
Wo Mrt 25 21:54:17 CET 2015

Hallo allemaal,

Ik heb ons zojuist aangemeld voor een kraam op de informatiemarkt van het
bevrijdingsfestival;
http://www.bevrijdingsfestivalgroningen.nl/en-meer/informatiemarkt . kosten
zijn 50 euro (ideëel, geen verkoop, geen stroom).

Op 10 april krijgen we te horen of we een kraam toegewezen krijgen. Maar we
moeten we nu natuurlijk al wel vast gaan nadenken over de bezetting.

Het is weer een keer '5 editie, waardoor iedereen vrij af van een eventuele
baas zou moeten hebben gekregen. Dus bezetting zou geen enkel probleem
moeten zijn.

Natuurlijk is het ook een dag om meer te doen dan stil te zitten. Dus een
paar uur aanwezig zijn helpt al. De informatiemarkt is van 12:00 tot 18:00.
Ik neem aan dat we daaraan vooraf ongeveer een half uur hebben voor de
inrichting.

Geef in een reactie op deze mail aan wanneer je aanwezig kan zijn.

Michiel noemde op de kroegmeet al het idee om (twee) roll-up banners te
ontwerpen en bestellen (kosten grofweg 30 euro per stuk). Daarop in ieder
geval de naam, (Groningen-) logo en website, lijkt mij. Het moet vooral
tijdloos zijn, zodat het lang gebruikt kan blijven worden.

Als je verder nog ideeën hebt voor activiteiten op de informatiemarkt deel
die dan hier en/of op
https://pad.piratenpartij.nl/p/grn-bevrijdingsfestival-20150505 .

Alex Haan