<div dir="ltr"><div><div><div><div>Hallo allemaal,<br><br></div>Ik heb ons zojuist aangemeld voor een kraam op de informatiemarkt van het bevrijdingsfestival; <a href="http://www.bevrijdingsfestivalgroningen.nl/en-meer/informatiemarkt" target="_blank">http://www.bevrijdingsfestivalgroningen.nl/en-meer/informatiemarkt</a> . kosten zijn 50 euro (ideëel, geen verkoop, geen stroom).<br><br></div><div>Op 10 april krijgen we te horen of we een kraam toegewezen krijgen. Maar we moeten we nu natuurlijk al wel vast gaan nadenken over de bezetting.<br><br>Het is weer een keer '5 editie, waardoor iedereen vrij af van een eventuele baas zou moeten hebben gekregen. Dus bezetting zou geen enkel probleem moeten zijn.<br></div><br></div>Natuurlijk is het ook een dag om meer te doen dan stil te zitten. Dus een paar uur aanwezig zijn helpt al. De informatiemarkt is van 12:00 tot 18:00. Ik neem aan dat we daaraan vooraf ongeveer een half uur hebben voor de inrichting.<br><br></div>Geef in een reactie op deze mail aan wanneer je aanwezig kan zijn.<br><div><br><div>Michiel noemde op de kroegmeet al het idee om (twee) roll-up banners te ontwerpen en bestellen (kosten grofweg 30 euro per stuk). Daarop in ieder geval de naam, (Groningen-) logo en website, lijkt mij. Het moet vooral tijdloos zijn, zodat het lang gebruikt kan blijven worden. <br></div><div><br>Als je verder nog ideeën hebt voor activiteiten op de informatiemarkt deel die dan hier en/of op <a href="https://pad.piratenpartij.nl/p/grn-bevrijdingsfestival-20150505">https://pad.piratenpartij.nl/p/grn-bevrijdingsfestival-20150505</a> .<br><br></div><div>Alex Haan<br></div></div></div>