[Friesland] Is hier iemand

Michiel Dulfer dulf op piratenpartij.nl
Za Jul 2 08:23:29 CEST 2016

Lief aangeboden maar het heet een KROEGmeeting. Het is juist de bedoeling dat mensen makkelijk kunnen aanschuiven en dat het zichtbaar is.

Wat je zou kunnen soen is alvast nadenken of rondkijken welke kroegen leuk zouden zijn. Er moet zitruimte zijn en de muziek moet niet te hard want je moet met elkaar kunnen praten. Ook handig is als de kroeg van zichzelf al 'ons soort mensen' aantrekt. En dat kan krakers zijn of studenten of vegetariƫrs als ze maar open staan voor discussie over de maatschappij en politiek.

Michiel