[Friesland] Is hier iemand

abouka abouka op telfort.nl
Za Jul 2 02:00:25 CEST 2016

en als iemand het weet te organiseren dat er 5 tot 10 friese piraten een
meeting willen gaan houden dan stel ik ook met alle liefde mn woonkamer
ter beschikking,...regel ik het bier wel!
( meer dan 10 piraten gaat echt niet passen vrees ik, ik heb een fokking
klein woonkamertje,...in de tuin passen zo 10 tot 30 piraten,..maar dan
moet t wel droog zijn en weet ik niet of ik al dat bier kan betalen..)