[Democratie] Graag even meedenken

Steven Vanderhoydonks | Piratenpartij steven.vanderhoydonks op piratenpartij.nl
Wo Okt 2 12:12:48 CEST 2013

Hoi Steven

Het klopt inderdaad dat Polly nog niet zover is inderdaad. Een
alternatief wat in de tussentijd goed bruikbaar is, is Adhocracy
(https://adhocracy.de/)
dit systeem is een stuk minder complex dan LQFB, makkelijk in gebruik en
een lage leercurve.
Ik denk dat LQFB het doel voorbij schiet waarvoor je hem wil gebruiken.
Dit systeem is naar mijn mening complex, lastig te gebruiken en
onoverzichtelijk. Adhocracy is een kant en klaar pakket, beschikbaar in
het nederlands. het biedt stemmingsopties, reactie mogelijkheden en is
goed doorontwikkeld.

Met vriendelijke groet,

StevenV