[Delft] plan - kleine lokale debatten donorref.

Peter Roozemaal mathfox op xs4all.nl
Ma Apr 23 18:32:12 CEST 2018

Hoi Reinier,

Ik ben voorstander van referenda, we houden ze in Nederland te weinig.
Ik zal in het referendum (als het er komt) voor de wet stemmen.
De partij is voorstander van directere democratie, dus dan hoor je
referenda te steunen; er is geen partijstandpunt over donorschap, als
het er zou zijn is het ondergeschikt aan het democratie-standpunt.

Peter.