[Amsterdam] Lijst revival

Danny Werner Danny.Werner op piratenpartij.nl
Za Nov 10 23:21:40 CET 2018

Dag leden van de mailinglist,

Na veel andere groepscommunicatiemiddelen te hebben gezien,
denk ik dat de good old mailinglist er lang niet slecht van af komt.

Ik zou deze lijst graag een nieuw leven gunnen.

Mocht je nou (als lid uit 2014 of om een andere reden) denken: "daar heb
ik helemaal geen zin in", dan zeg dat gewoon even, dan haal ik je van de
lijst af. (Dit is wel alleen voor de komende dagen - je kunt je immers
zelf met een kleine inspanning ook zelf van de lijst halen).

Veel plezier!

HTH,

Danny

--
“Journalism is printing what someone else does not want printed:
everything else is public relations.” - George Orwell