[Afdelingen] [Ledenraad] Vrijwilligersdiner Piratencongres

Jelle de Graaf jelle.de.graaf at piratenpartij.nl
Thu Sep 22 22:18:04 CEST 2016

Beste Peter,

Dankje voor je terechte vraag. Het vrijwilligersdiner zou zijn op
vrijdag 14 oktober, in NUtrecht waar de twee dagen daarna ook het
Piratencongres is. We hebben de ruimte voor de avond en zouden gebruik
maken van een cateraar dus de tijd hangt ook af van wat mensen (die van
ver zouden kunnen komen) schikt. De kosten zijn voor het campagnebudget
van de partij, aangezien de bedoeling is de zeer leden in het zonnetje
te zetten aan het begin van de campagneperiode.

Groeten Jelle

--
Jelle de Graaf
Campagnecoördinator Tweede Kamerverkiezingen organisatie