[Afdelingen] [Ledenraad] Vrijwilligersdiner Piratencongres

Peter Braun @ peter at hopel.nl
Thu Sep 22 20:21:26 CEST 2016

datum / tijd / locatie / kosten ?

-----Oorspronkelijk bericht-----
From: Jelle de Graaf
Sent: Thursday, September 22, 2016 11:50 AM
To: afdelingen at lists.piratenpartij.nl ; Bestuur Maillijst | Piratenpartij ;
ledenraad at lists.piratenpartij.nl
Subject: [Ledenraad] Vrijwilligersdiner Piratencongres

Beste lokale afdelingen, ledenraad en bestuur,

Een paar weken geleden heb ik jullie gevraagd actieve vrijwilligers aan
te dragen voor het vrijwilligersdiner dat we voorafgaand aan het
Piratencongres willen organiseren voor actieve Piraten en campaigners om
informeel samen te komen (een uitgesproken wens van veel actieve leden).
Hier zijn tot nu toe geen aanmeldingen voor gekomen maar wel een aantal
kritische reacties, van mensen die drie dagen naar Utrecht wel erg lang
vinden. Graag hoor ik alsnog welke Piraten jullie willen aandragen om
bij dit diner samen te komen en in het zonnetje gezet te worden. Mochten
er zaterdag niet genoeg aanmeldingen zijn moeten we helaas dit
vrijwilligersdiner niet door laten gaan.

Ik ga er vanuit dat jullie dit begrijpen en hoop op alsnog veel
aanmeldingen. Het zou goed zijn om samen, met de meest actieve Piraten,
in een informele setting te beginnen aan het Congresweekend.

Groeten Jelle

--
Jelle de Graaf
Campagnecoördinator Tweede Kamerverkiezingen organisatie

Ledenraad maillijst | Piratenpartij
Ledenraad at lists.piratenpartij.nl