[Afdelingen] Bijeenkomst lokale afdelingen

Jelle de Graaf jellegraaf at gmail.com
Fri Sep 9 01:25:39 CEST 2016

Beste Piraten,

Graag nodig ik jullie uit voor de volgende bijeenkomst over lokale
afdelingen op zaterdag 17 september om 20:30 op Mumble. Als jullie
agendapunten hebben kunnen jullie die sturen naar dit emailadres. De
notulen van de vorige meeting zijn bijgevoegd.

Ook verwelkom ik jullie met veel plezier op het Piratenfestival op 15 en
16 oktober. We zouden graag zien dat zoveel mogelijk lokale afdelingen
een standje hebben op de markt voor lokale afdelingen die geopend is
tijdens de lunch en het avondeten op 15 en 16 oktober. Geef je op door
mij te mailen op jelle.de.graaf at piratenpartij.nl, je kan ook samen met
een afdeling in de buurt een standje beginnen. Dit is het ideale moment
om Piraten en geïnteresseerden uit het hele land te laten zien waar
jullie mee bezig zijn en nieuwe Piraten te activeren voor jullie
afdeling. Op 14 oktober organiseren we alvast een gratis diner voor alle
actieve vrijwilligers van de Piratenpartij. Kunnen jullie naar mij
mailen welke leden uit jullie omgeving hierbij niet mogen missen, dan
nodigen we die uit. Als je een slaapplek zoekt kunnen we je in contact
brengen met Piraten in de regio, geef dit dan ook graag door.

Ik verheug me erop jullie te spreken de 17e en te zien op het
Piratenfestival.

Hartelijke groeten,

Jelle