[Referendum] voor een vrije informatie samenleving - referendum

Rico Brouwer | Piratenpartij rico at piratenpartij.nl
Fri Mar 25 10:15:33 CET 2016

Als ik Internet zoek op ‘referendum oekraine’, of ‘referendum 6 april’

Dan krijg ik géén links terug van piratenpartij, voorstemnl, geenstijl, 925,
ftm, sp.

Ik krijg allemaal links terug van alle Nederlandse gemeentes die allemaal
dezelfde soort onzinnige ‘bij ons kan je ook stemmen’ paginas hebben
gemaakt.

Dit is iets significants en gecoördineerd. Er is geen mens die die
gemeentesites bezoekt volgens mij.

Welke piraten kunnen per omgaande uitzoeken of en hoe onze zoekengines
worden gemanipuleerd?

Onze overheid onwelgevallige websites lijken NIET te worden getoond in
zoekopdrachten. Hoe kan dat?

Daar zit een flink journalistiek item in

Rico