[Referendum] interview

Rico Brouwer | Piratenpartij rico at piratenpartij.nl
Thu Mar 17 19:18:06 CET 2016

Ik deed een geschreven interview met een ukrainse piraat, een russische
piraat en Onze Steven over het referendum. Dat schreef ik uit en probeer ik
nu al een week ergens online te krijgen.

Ik dacht zelf aan TPO, maar dat schiet dus nog niet op. Heb ook elders
geprobeerd.

Ik geloof dat Pirate Times (vrijdag ochtend) en Keiser Report (?) hem gaan
plaatsen, maar dat is engels.

Waar zou ik dit stuk ik het Nederlands het beste kunnen aanbieden?

En have fun lezen met, groetjes

Rico