[Zuidholland_mailinglijst] Online kroegmeets?

Steven Russchenberg | Piratenpartij steven.russchenberg op piratenpartij.nl
Vr Mrt 20 11:11:38 CET 2020

Goedemorgen allemaal,

Omdat we de komende weken allemaal opgesloten zitten lijkt het me leuk
als de kroegmeets online doorgaan. De afdeling die die avond normaal
gesproken een kroegmeet heeft die is dan de 'gastheer' van die avond.
Aangezien er de ene week twee kroegmeets zijn en de andere geen, is het
praktisch om alle vrijdagavonden (bijvoorbeeld) te verdelen.

Dit rooster zou ik graag willen communiceren in de nieuwsbrief die dit
weekend gemaakt wordt. We moeten dus snel schakelen.

PP-Amsterdam gebruikt Zoom (elke maandag!) en gisteren hebben we een
test gedaan met jitsi en dat ging met acht personen prima.

Vanavond zouden we een test kunnen draaien op jitsi met eenĀ  grotere
groep. Het zou leuk zijn als een afdeling dan de rol van gastheer wil
oppakken. Dit kan dan gecommuniceerd worden via Social media en onze
interne lijsten.

Graag hoor ik of er animo is.

Groet,

Steven