[Zuidholland_mailinglijst] Fwd: Ontvangstbevestiging reactie bestuurlijke toekomst Hoeksche Waard

wim.dool op piratenpartij.nl wim.dool op piratenpartij.nl
Di Mrt 22 18:53:11 CET 2016

onderstaand een ontvangst bevestiging van de provincie inzake de
samenvoeging van de Hoeksche Waard.
afdeling hoeksche waard standpunt uit het lokale verkiezingsprogramma is
dat het bestuur zo dicht mogelijk bij de burger moet blijven.
Als er herindeling/samenvoeging moet plaatsvinden dan de inwoners zich
via een referendum uit laten spreken. Nu is er via een buro een wceend
onderzoek geweest(ook letterlijk zo vermeld in de reactie).

Toen ik op Omroep Hoeksche waard over voorstem.nl vertelde zei de
presentator die ook voorzitter van de VVD op het eiland is, al dat het
to samenvoeging zou komen. dit betekent verkiezingen. Hij schatte de
piratenpartij op 1 van de 37 zetels. Moet ik toch op 1 of ander manier
indruk hebben gemaakt. (met 0 budget sorry speldeprikje van mij)

Wim