[Zuidholland_mailinglijst] motie van treurnis

edwin ijsman edwin op piratenpartij.nl
Vr Mrt 4 10:40:29 CET 2016

Ik ben tegen het censureren van het bestuur. Wat mij betreft staat het
ze vrij allerlei uitlatingen te doen in de bestuursvergadering, ook als
dat niet ter zake doend is, ad hominem etc., zolang de voorzitter van de
bestuursvergadering dit toelaat.
Wat mij betreft, zou het openbare karakter van de bestuursvergadering de
kwaliteit van de vergadering moeten waarborgen. Ik steun het idee om ivm
transparantie van bestuur bij elke vergadering achteraf een transcript
of opname te creeren.

Deze motie teken ik dus niet.

~Edwin