[Utrecht] [Algemeen] Gezocht! Oproep voor posterplakkers GR-verkiezingen Piratenpartij Utrecht

Dmitri dmitri at piratenpartij.nl
Tue Feb 20 13:23:22 CET 2018

Heren,

Ik hoop het niet, maar laten we er ook rekening mee houden dat we de
posters pas volgende week maandag hebben.
Als ze wel voor zaterdag lukken gaan we gewoon door. Maar laten we ook
een planning maken voor het geval we pas vanaf maandag kunnen plakken.

Rogier, Sebastiaan & David zijn een overzicht aan het maken en een route
aan het plannen. Rogier wil jij mee genomen worden in die planning?

Vleuten is Sebastiaan zijn wijk, dus ik vermoed dat hij die ook wil doen
;) We moeten toch de posters verdelen, dus dan kan het team dat daar
gaat plakken ook die van jou plakken.

Ik kan sowieso volgende week tenzij de partij al iets anders voor mij
gepland heeft ;)

Dus Plan A:

Zaterdag: Sebastiaan en Dmitri, met de auto van Sebastiaan,  Vleuten de
Meern
Zondag: David en Dmitri, met de bakfiets, Binnenstad en omgeving
Maandag overdag: Rogier? en Dmitri,
Maandag avond: David, Dmitri en Rogier?,

Plan B
Maandag overdag: Rogier? en Dmitri,
Maandag avond: David, Dmitri en Rogier?,
Gelieve aan te vullen.

Arrrrrrrrrrrrr

Dmitri