[Utrecht] [Algemeen] Gezocht! Oproep voor posterplakkers GR-verkiezingen Piratenpartij Utrecht

Abram Kleijweg abram.kleijweg at piratenpartij.nl
Mon Feb 19 19:24:10 CET 2018

Beste David,

Ik wil jullie graag helpen in de week van 26 februari. Het maakt voor
mij waarschijnlijk niet zoveel uit op welke datum. Ik moet wel helemaal
uit Leeuwarden komen, dus ik kan er niet 's ochtends vroeg zijn, maar
rond 10/11 uur moet wel lukken. Ik heb helaas geen auto of fietskar. Ik
heb nog wel wat plakspullen liggen als het goed is (behanglijm en zo'n
plat stuk plastic waarmee je de posters glad kunt strijken). Ik hoor
graag van jullie wanneer ik het beste kan helpen. Mijn nummer is 06 -
4354 4161.

Groet,

Abram Kleijweg