[Utrecht] Fwd: agenda WIV debat Piratenpartij Utrecht - 7 maart hethuis

Rico Brouwer | PPNL rico at piratenpartij.nl
Fri Feb 16 13:13:32 CET 2018

hey Piraat,

In de bijlage de eerste versie van het draaiboek voor het 7 maart
sleepwet event in 'hethuis' Utrecht. Hieronder zie je de Email die ik
stuurde aan onze hoofdsprekers.

NB In het pauzedeel kunnen bezoekers met elkaar en met Piraten praten.
PP Utrecht kan zich daar presenteren en we gaan tafels/hoekjes maken
over onderwerpen. Denk aan de webshop, mail encryptie, chat tooltjes op
je telefoon, linux of windows, wat is een vpn etc. Welk Piraten
onderwerp vind jij leuk om met een paar bezoekers te kletsen in de
pauze? Stuur dat dan aan mij, dan maak ik een indeling.

Volgende week stuur ik je een nieuwe update
ik zie uit naar je reacties

groetjes
Rico
0651188938