[Utrecht] Antisleepwet-acties 15 en 18 februari

Rogier Huurman rogier.huurman at gmail.com
Mon Feb 12 23:03:36 CET 2018

Beste piraten,

Op donderdag 15 februari vanaf 17:00 sta ik op het plein tussen
Stadskantoor en Utrecht Centraal (het Stadsplateau). Zoals gebruikelijk
zorg ik voor mooie witte jassen, flyers, en een (warm) drankje achteraf,
jij hoeft alleen maar mee te doen.
Laat weten of je er de hele tijd bij bent, van 17:00 tot 19:00, of van
19:00 tot 21:00.

Wil je wat meer van Utrecht zien en tegelijkertijd de privacy van
Nederlanders beschermen? Rij mee op zondag 18 febuari in een rondje posters
plakken! We starten 's ochtends 11:00 naast het Centraal Station (bij de
flixbushalte) en proberen in één dag zo veel mogelijk borden te versieren
met onze mooie rode poster.

Rogier