[Utrecht] Bijrijder gezocht!

Nils Vogels nils at familievogels.nl
Sat Mar 11 18:15:35 CET 2017

Hallo!

Voor de beeldenstorm-actie[1] ben ik op zoek naar een bijrijder van zondag op maandagnacht voor mijzelf, die me wakker kan houden, een camera kan bedienen en een ladder vasthouden (of op een ladder kan klimmen, jouw keuze). Ik schat dat we van 0:00-02:00 bezig zijn. Wie kan?

Thx!
Nils

[1] als je de actie niet kent, ik leg hem graag in privé uit, als het nodig is om een beslissing te nemen. Stuur me even een mailtje of een Signal bericht op +31628930213

--
Sent from my mobile device. Please excuse my brevity.