[Utrecht] WW`ers niet welkom als actief lid bij Piratenpartij

duindamt duindamt at xs4all.nl
Wed Mar 1 18:42:15 CET 2017

Geacht bestuur van de Piratenpartij,
geachte voorzitter,
beste medeleden,

Mensen met een ww-uitkering kunnen geen actief lid zijn van de
Piratenpartij.
Tot een andere slotsom kan ik niet komen nu duidelijk is dat u niet
bereid bent om het simpele formulier in te vullen dat WW`ers aan het UWV
moeten overleggen om met behoud van uitkering actief te zijn.
Nadat voorzitter Vincent van der Velde weigerde dit formulier in te
vullen heb ik de kwestie aan uw bestuur voorgelegd in mijn mail van
12.02 jl. Nu uw antwoord uitblijft moet ik concluderen dat u, evenmin
als uw voorzitter, belang hecht aan actieve ondersteuning door
WW-gerechtigde piraten.

Een gemiste kans voor de Piratenpartij omdat juist in deze
verkiezingscampagne veel werk verzet moet worden. Ook ww-ontvangers
hadden daaraan kunnen bijdragen.
Ik ervaar het persoonlijk als een teleurstelling om nu gedwongen slapend
lid van de Piratenpartij te zijn.

Met vriendelijke groet,
Tom Duindam